اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نان بسته‌بندی شده تحویل مردم بردخون می‌شود

مسؤول امور صنفی بردخون گفت: در بردخون نان بسته‌بندی تحویل مردم می‌شود.

نان بسته‌بندی شده تحویل مردم بردخون می‌شود

صادق نظری در گفتگو با خبرگزاری فارس در شهرستان دیّر، اظهار داشت: به منظور رعایت بهداشت و حفظ سلامتی مردم، با نانوایان شهر و روستاهای بخش بردخون هماهنگی شده تا به صورتی عمل کنند که کمترین خطری برای مردم ایجاد شود.

 مسؤول امور صنفی بردخون افزود: در زمان حاضر همه مردم باید کمک کنند تا بتوانیم بر ویروس کرونا غلبه کنیم زیرا سلامتی مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با همه توان باید تلاش کنیم.

نظری اضافه کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده و برای حفظ سلامتی مردم، از امروز همه نانوایی‌های بخش بردخون نان را به صورت بسته‌بندی به همشهریان تحویل می‌دهند.

وی ادامه داد: رعایت بهداشت فردی کارگران نانوایی‌ها ضروری است و فاصله بین مشتری و فروشنده باید رعایت شود و تا حد امکان از کارت بانکی در مبادلات و خرید و فروش استفاده کنند.

مسؤول امور صنفی بردخون با یادآوری سکونت اتباع افاغنه و برخی از هموطنان در منطقه، ابراز داشت: متصدی نانوایی باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، آنان را برای حفظ فاصله توصیه کند و در سریع‌ترین زمان نان را تحویل آنان دهد.

نظری از مردم خواست تقاضای نان گرم نکنند و اجازه دهند تا کارگران در فضایی همراه با آرامش به فعالیت بپردازند و دهیاران و شوراهای اسلامی نیز بر عملکرد نانوایی‌ها نظارت کامل داشته باشند.

وی با تقدیر از همراهی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و مرکز خدمات جامع سلامت شهید بردستانی بردخون تصریح کرد: در صورتی که تخلفی در این زمینه صورت گیرد با متصدیان نانوایی مطابق مقررات رفتار می‌شود و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با تلفن 124 واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیّر تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول